Изследване на Boston Consulting Group изясни няколко любопитни момента при общуването на богатите жени с финансовите институции.

55% от жените смятат, че специалистите по управление на финансите не им отделят достатъчно време и внимание. Жените смятат, че мъжете получават по-добро обслужване, повече внимание, а когато в банката влезе семейна двойка, разговорът тече повече с мъжа, игнорирайки се възможността финансите да държи жената.

Повечето представителки на бизнеса искат да получат същото внимание като мъжете и дори по-добро.

Изследването показа още, че жените и мъжете се разпореждат различно с активите си. Мъжете предпочитат да си поставят краткосрочни цели, докато в бизнес-плановете на жените влизат вечни ценности като семейство, деца, образование.

Мъжете влизат в банката, очаквайки консултация и поддържайки дистанция, докато жените имат нужда от съпреживяване, разбиране, съвет и подкрепа.