Само с едно обаждане по телефона всеки клиент на МКБ Юнионбанк вече може да получи информация за сумата по своя депозит, спестовна или разплащателна сметки, размер на кредита, следваща вноска, последни транзакции с карти.

Това може да става 24 часа, 7 дни в седмицата на телефона на контактния център на банката при гарантирана сигурност и конфиденциалност.

Новата услуга Call2Know e достъпна от всеки телефон, от всяка точка не само в България, но и в чужбина. Клиентите могат да се обаждат както през цялата седмица, независимо колко е часът, така също в събота и неделя.

„Следвайки политиката си да сме близо до клиентите, когато имат нужда от нас, МКБ Юнионбанк направи така, че най-близкият ни клон да е техния телефон. Гарантирано сигурна и даваща изчерпателна информация, Call2Know е новата ни услуга, целяща да улесним нашите клиенти докато банкират", казва Емил Вучков, Директор „Продуктова и пазарна политика" в МКБ Юнионбанк.

За гарантиране на сигурността на информацията, всеки клиент на новата услуга получава персонален код, известен само на него. Чрез тоналното му набиране по телефона, системата го идентифицира и той получава достъп. Кодът може да се персонализира по желание на клиента. Услугата е напълно безплатна.