ПИБ с награда за най-добро клиентско обслужване

537
ПИБ с награда за най-добро клиентско обслужване

Първа инвестиционна банка бе отличена с награда за най-добро клиентско обслужване на Шестото международно финансово изложение "Банки Инвестиции Пари" в Пловдив.

Наградата се връчва за първи път в историята на изложението, а Първа инвестиционна банка бе избрана от многочленно жури.

Удълженото работно време (седем дни в седмицата), високият професионализъм и любезното отношение, с които Първа инвестиционна банка се отличава при работа с клиенти, са водещ мотив за присъждане на наградата.

Първа инвестиционна банка многократно е получавала високи оценки за работа с клиентите. За четвърти път от своето създаване банката е с номинация в категорията най-добро клиентско обслужване.

През 2002 г., 2003 г. и 2006 г. ПИБ беше наградена с приза „Банка на клиента” в конкурса на в. „Пари”.

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg