Пощенска банка вече предлага природосъобразна алтернатива на хартиените месечни извлечения по кредитните карти. Новата услуга позволява на картодържателите на банката да заменят традиционните разпечатки с електронни съобщения, които да получават на посочен от тях имейл адрес.

С това финансовата институция осигурява на клиентите си както допълнителна гъвкавост, така и по-добър контрол върху личната им информация, като предотвратява риска от евентуален достъп на странични лица до данните на клиента. Новата услуга помага и да се избегне просрочване на дължими плащания поради забавяне на доставката на самото извлечение, съобщават от банката.

„Като лидер на пазара с над 360 хиляди кредитни карти, издадени до момента, оценяваме услугата електронно извлечение като нововъведение със значителен потенциал в посока опазване на околната среда и защита на личните данни. Този формат е и значително по-удобен, тъй като осигурява на клиентите ни достъп до извлеченията по техните карти дори и когато са в движение - директно на личния им имейл", коментира Севдалина Василева, началник на управление „Потребителско кредитиране" на Пощенска банка.

Новите електронни извлечения предоставят подробна и навременна информация за движението по картата и разполагаемия кредитен лимит, както и сроковете за погасяване на задълженията. Услугата се предлага напълно безплатно, без такси за активиране или поддръжка, а клиентите на трезора могат да заявят желанието си да се възползват от нея във всеки клон от мрежата на банката.