След въвеждането на BankOn Phone и BankOn Web, Societe Generale Експресбанк разширява услугите си за отдалечено банкиране чрез въвеждането на услуга за мобилни телефони – BankOn SMS.

Новата оферта ще даде възможност на клиентите на банката не само да получават информация за направени плащания, но и да правят вътрешно банкови преводи между две сметки с един и същ притежател.

С тази оферта, Societe Generale Експресбанк допълва услугите за отдалечено банкиране BankOn Phone и BankOn Web.

С BankOn Phone клиентите могат да проверят състоянието на разплащателната си сметка, да проследят последните 5 банкови движения по телефон, имейл и факс.

BankOn Web е услуга, чрез която клиентите могат да проверят историята на сметката или да направят трансфери в местна или чуждестранна валута чрез интернет.

Societe Generale Експресбанк е една от десетте най-големи банки в България. В нея работят повече от 1 400 служители.