UBS - банката, която пострада сериозно от кризата, съобщи, че смята да остави зад гърба си миналото и да започне световна рекламна кампания. Промяната ще струва 60 млн. франка (58 млн. щатски долара). Познатите три ключа си остават, но слоганът „Вие и ние" ще бъде променен, пише FT.

Наблягайки се върху „Няма да се предадем", телевизионната, интернет и печатна реклама ще се съсредоточи върху съдбите на известни хора, които са постигнали целите си благодарение на упорство и увереност, както и благодарение на подкрепата на своя екип.

Рекламната кампания ще е първият сериозен опит на UBS да си върне загубения образ на най-уважаваната банка. Образът й бе почернен с отписването на 50 млрд. долара по време на кризата. Вторият удар нанесе продължителният спор с властите на САЩ по линия на банковата тайна. Клиенти изтеглиха над 200 млрд. франка от банката в периода 2008 до 2009 г.

Кампанията разработва рекламната агенция Publicis. Тя вече започна в Швейцария, днес - в Азия. Началото й в Европа се очаква да е в края на месеца, а по-късно и в САЩ.