ОББ и Mastercard със съвместна кампания за даряване на средства

856
ОББ и Mastercard със съвместна кампания за даряване на средства

© ОББ

ОББ и Mastercard® обявяват съвместна инициатива като мярка за ограничаване на разплащането в брой, което може да бъде предпоставка за разпространение на коронавирус.

През целия месец април всяка трансакция, извършена с карта Mastercard®, издадена от ОББ, ще добавя средства към общата сума на дарението. По 5 ст. ще бъдат добавяни за всяко безконтактно плащане на ПОС терминал и двойно повече – 10 ст. – за всяко онлайн плащане с карта.

Една от най-важните предпазни мерки при пазаруване е да се прави безконтактно плащане с карта, което намалява риска от предаване на коронавирус, вследствие на физически контакт с ПОС устройството в търговския обект.


За допълнително улеснение както на потребители, така и на търговци, ОББ въвежда увеличение на лимита на плащания на ПОС терминал без ПИН до 100 лв. С това действие банката се надява да създаде условия за по-безопасно пазаруване в условията на застрашаващата заобиколна среда, тъй като значително по-малък брой клиенти ще трябва да докосват устройствата.

Досега лимитът за плащания без нужда от въвеждане на ПИН беше 50 лв.

С тези допълнителни мерки за стимулиране на онлайн търговията и на безконтактните плащания клиентите ще могат да спазват изискванията за социална дистанция, като същевременно ще бъдат съпричастни към каузата за борба с COVID-19. Дарените средства за всяка трансакция няма да бъдат за сметка на клиентите и няма да бъдат отчислявани от техните сметки.

„Не всеки човек може да отдели средства за дарение в настоящия труден момент, но на всеки човек му се налага да пазарува. С тази кампания искаме да припомним на клиентите си как е най-безопасно да се разплащат, но също и да ги направим солидарни към дарението, което ние ще направим“, коментира Петър Андронов, главен изпълнителен директор на ОББ и кънтри мениджър на KBC Груп в България.

„Пред невидимата и невижданата заплаха на COVID-19 трябва да застанем обединени.“, сподели Ваня Манова, мениджър на Mastercard® за България, Северна Македония, Албания и Косово. „Настоящата извънредна ситуация ни доказва на практика, че безконтактните плащания са от полза както за бизнеса, така и за гражданите“, коментира още тя.

Българският бизнес

Всичко по темата Добрата новина

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg