Панайот Иванов, TBI: Нашите иновации подобряват потребителското преживяване

3305
Панайот Иванов, TBI: Нашите иновации подобряват потребителското преживяване

© Панайот Иванов, TBI Bank

Моделът „Купи сега, плати по-късно“ представлява нов начин за разплащане от страна на крайния клиент, който набира популярност в цял свят.

Този метод предоставя възможност за разсрочване на плащането на няколко вноски, без никакво допълнително оскъпяване под формата на комисиони, лихви или друг вид такси.

Това каза Панайот Иванов, Старши вицепрезидент в TBI Bank, по време на участието си в панел E-commerce, част от второто издание на Digital Trends. Панайот илюстрира услугата с пример, в който клиент иска да закупи стоки на стойност 200 лева и избере модела за плащане „Купи сега, плати по-късно“.

В този случай на практика клиентът ще заплати 50 лева в момента на покупката, а останалите 150 лева ще бъдат заплатени в срок от 1 до 3 месеца.

"Нашите наблюдения показват, че за клиента моделът за разплащане „Купи сега, плати по-късно“ прави по-неприятните части от пазаруването – приятни. Най-вече чрез възможността за разсрочване на разхода във времето, но и гъвкавостта стоката да бъде изпробвана преди да бъде платена напълно.“, каза още той.

Според Панайот Иванов към момента този метод се използва повече от онлайн магазините, но това по никакъв начин не означава, че офлайн търговците не могат да го интегрират.


TBI Bank с иновативна екосистема за пазаруване, разработена от TiBuyПлатформата ще предостави на клиентите и търговците обединено решение за продажба и пазаруване


„Все повече компании, с оглед COVID-19 кризата, започнаха да изместват своя бизнес онлайн. По този начин те обръщат все по-голямо внимание както на сигурността, така и на подобряване на потребителското изживяване“, каза още Иванов.

Дългосрочната прогноза за бизнеса, според Панайот, е доста оптимистична. Според него новите технологии и продукти ще доведат до развитие на бизнеса и предлагане на по-качествени услуги за клиентите. „Именно затова и ние от TBI работим по иновации, които не се фокусират само в една точка, а подобряват цялостното потребителско преживяване“, допълни още той.




Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg