Устойчива тенденция през последните години е значителното отслабване на лоялността към брандовете от страна на по-младите потребители.

В резултат на насищането на пазара и огромния избор, пред който са изправени, представителите на Millennial и Gen Z поколенията сменят предпочитанията си често и без дори да се замислят преминават от един бранд към друг.

Това води до нестабилност, рязка загуба на клиенти и нужда от препозициониране както при малки, така и при големи утвърдени компании.

В отговор на този проблем TBI Buy предлага умно решение, вдъхновено от няколко добри примера в световен мащаб и адаптирано спрямо особеностите на българската шопинг среда. Mобилно приложение има амбицията да се превърне в all-in-one платформа за пазаруване, която свързва търговци и крайни потребители по нов начин и засилва лоялността към брандовете чрез няколко функционалности.

Основният фокус на TBI Buy e именно иновативната лоялна програма на приложението, която се съдържа в универсална дигитална карта за пазаруване. Тя дава възможност на потребителите да натрупват и харчат бонус точки с реална левова равностойност в широка мрежа от партниращи търговски обекти с разнообразна сфера на дейност – от заведения и магазини за дрехи до бензиностанции, аптеки и салони за красота. Този процес изгражда нови навици при пазаруване, които водят до увеличаване на клиентите.

Платформата ще бъде и една от първите в страната, които предоставят на потребителите си функцията „Купи сега. Плати после“ – модерен метод за плащане на вноски без оскъпяване, който се прилага широко в Западна Европа и има потенциала да замени кредитните карти, към които българинът традиционно е скептичен.

За бизнеса пък това означава повишаване на покупателната способност на клиентите и по-голяма стойност на покупките. Други предимства, от които могат да се възползват търговците, партниращи си с приложението, са таргетирана реклама, персонализирани решения и подробна информация за потребителското поведение.

В края на 2022 г. TBI Buy планира да въведе интегриран в приложението маркетплейс, чрез който потребителите да пазаруват директно в него, като с това ще бъде постигнат един напълно затворен кръг на потребителско преживяване.

Към момента приложението разполага с над 120 търговци и работи по разширяване на покритието си в още индустрии и бизнес сегменти в цялата страна.