УниКредит Булбанк предлага напълно дистанционен модел на обслужване на корпоративни клиенти, чрез който могат да разчитат на дистанционен обслужващ банкер и да се възползват от пълно банково обслужване от разстояние.

Към момента изцяло дистанционно се обслужват над 1500 дружества от цялата страна, като основен критерий на банката е размерът на нетния им приход от продажби на година. Чрез възможността на корпоративните клиенти да подписват документите си електронно, използвайки сертифициран Квалифициран Електронен Подпис, мобилното приложение Evrotrust и/или директно в мобилното приложение на УниКредит Булбанк – Булбанк Мобайл, компаниите подписват, потвърждават и изпращат документи навсякъде и по всяко време, в резултат на което са спестени стотици часове от посещение на банкови филиали и физически срещи в офиси.

Основното предимство на дистанционния модел е възможността клиентите ни да получават качествено, експедитивно и компетентно обслужване с индивидуален подход от всякъде и по всяко време, без допълнителни разходи и без ограничения според сектора, в който те оперират. Към момента се обслужват клиенти от всички сектори и няма преобладаващ – хранително-вкусова промишленост, информационни технологии, ресторантьорство, хотелиерство, транспорт и логистика, медицински центрове, бензиностанции и много други с разрешени от закона дейности.

Ежедневно всеки дистанционен обслужващ банкер провежда повече от 40 телефонни разговора с различни клиенти, както и онлайн срещи с визуална връзка чрез дигитална платформа.

Въвеждането на подобно решение за обслужване, подпомага работните бизнес процеси и открива възможности за подобряване на клиентското преживяване, което е и стратегическа посока за най-голямата корпоративна банка на българския пазар.

„Дигиталното банкиране чрез Булбанк Онлайн е предпочитан и вече все по-естествен канал за юридическите лица, които са наши клиенти. В допълнение, вярваме, че дистанционният модел на обслужване е следваща стъпка и с него отговарямe на нарастващите нужди на корпоративните клиенти да използват дигитални канали за комуникация и обработка на плащания и много други операции", коментира Борислав Бангеев, директор Корпоративно банкиране в УниКредит Булбанк. "По този начин пестим един от най-ценните ресурси - време, което позволява на клиентите ни да се фокусират изцяло върху своята основна дейност. С подобно решение целим постоянно да подобряваме клиентското преживяване и затвърждаваме позицията си на номер едно корпоративна банка в България“, допълва Бангеев.

Дистанционният модел на обслужване е част от стратегията на УниКредит Булбанк за развитие и подобрение на предлаганите от банката услуги посредством дигитални решения в синхрон с тенденциите на световните пазари. Доказателство за все по-засиленото търсене от страна на клиентите и увеличението на броя дистанционни мениджъри, което само по себе си отразява и оценката на клиентите за предоставяната от банката услуга.