В днешно време дейността на Microsoft в социалните медии e фокусирана основно в LinkedIn, като в световен мащаб платформата се ползва от около 610 милиона души, а в България има около 1 милион потребители, каза Бела Пап, глобален директор на Microsoft Advertising по време на събитието Digital Trends, организирано от Profit.bg.

Основната дилема около социалните медии е факторът на доверието. Днес едно от нещата, които различава LinkedIn от останалите платформи, е доверието.

Доверието е важно и за останалите социални медии, независимо дали става въпрос за Facebook, Snapchat, Instagram и т.н.

Днес едно от предизвикателствата, с които нашата индустрия се сблъсква в социалните медии, е липсата на доверие.

Важно е за платформите постепенно да увеличават доверието. То никога няма да бъде различно както в LinkedIn, защото аудиторията е различна, но към този въпрос трябва да се подходи съвсем съзнателно, каза Пап.

По данни на Business Insider, доверие към LinkedIn e около 70%, докато при YouTube e 13%, а при останалите варира между 26 до 32%.

Всички останали социални медии трябва да имат програма в това отношение и ние, като потребители и маркетингови специалисти, трябва да насърчаваме кампаниите, които спомагат за повишаването на доверието, завърши експертът.

Digital Trends 2019 се осъществява с подкрепата на: EMAG, Нетера, UniCredit Bulbank, Opel, Адмирал Маркетс, Резиденшъл Парк Лозен, SentecaCommerce, Digital Dentistry Ivadent и с медийната подкрепа на Sportal Media Group и Kaldata.com.