Бутоните за реакция във Facebook са по-влиятелни от "харесвам"

12097
Бутоните за реакция във Facebook са по-влиятелни от

© Pixabay.com

Facebook разкри как бутоните й за реакция стават по-влиятелни от „харесвам“ при определянето какво съдържание да се появи в потока ви с новини, съобщава Daily Telegraph.

Бутоните за реакция вече изместват „харесвам“ при определянето на историите, които е най-вероятно да стигат до потребителите, разкри социалната мрежа една година след въвеждането им.

Facebook твърди, че потребител, реагиращ с емоджи за любов, тъга или гняв, показва, че има по-силни чувства към определена тема, отколкото, ако просто натисне „харесвам“. „В последната година установихме, че ако хората реагират на публикация, това е по-силен сигнал, че искат да виждат подобни публикации, отколкото ако натиснат „харесвам“ за публикация“, разкри Facebook в комюнике.

„Така че ъпдейтваме потока с новини, за да вземем предвид различните от „харесвам“ реакции, когато преценяваме доколко релевантна е дадена история за всеки човек“, се казва още в съобщението.

Как Facebook извлича печалба от нещастната любов на потребителите След края на любовната връзка потребителите се интересуват повече от нови преживявания, отколкото от покупки, показва изследване на социалната мрежа

Промяната в алгоритъма на потока с новини на Facebook означава, че потребителите могат да използват бутоните за реакция вместо да натискат „харесвам“ на вида съдържание, което биха искали да виждат повече.

Социалната мрежа разкри, че най-популярният й бутон за реакция е „любов“, който побеждава „тъга“ и „ядосан“ в последните 12 месеца. Емоджито за любов съставлява над половината от 300-те милиарда реакции, използвани в целия свят, съобщи Facebook.

Потребителите в Мексико, Чили и Суринам използват бутоните за реакции най-често, а най-големият обем от реакции за 24 часа е бил регистриран на Коледа. Белгийската полиция предупреди преди време гражданите да не използват бутоните за реакция във Facebook, за да не предават на социалната мрежа повече лична информация.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg