Новият Jeep Cherokee (Liberty в САЩ) и новият Dodge Journey, първият кросовър в моделната гама на Dodge, бяха представени пред медиите и публиката по време на Международното автомобилно изложение в Москва.

Русия много бързо се превърна в един от десетте най-важни пазара по отношение на обема на продажбите за Chrysler. След разделянето на DaimlerChrysler AG преди малко повече от година, Chrysler Russia SAO беше сформиран като основен вносител на марките Chrysler, Jeep и Dodge в страната.

Според PricewaterhouseCoopers, през първата половина на 2008 г. руският автомобилен пазар се е разраснал с 41%, в сравнение със същия период на 2007 г., като обемът на продажбите е достигнал 1.645 млн. единици.

Продажбите на Chrysler, Jeep и Dodge значително надвишават тенденцията на пазара. През първите седем месеца на 2008 г. сумарните продажби на трите марки са се повишили със 71%, в сравнение със същия период на миналата година, подобрявайки резултата от цялата календарна 2007 г.

На руския пазар беше регистрирано най-голямото продажбено увеличение за Chrysler в Европа и той се превърна в деветия по обем пазар на компанията извън Северна Америка. Dodge, с ръст в продажбите от 112% от началото на годината, стана третата най-бързо развиваща се марка в Русия (за първите седем месеца на 2008 г.).