На територията на Латинска Америка, Chrysler отчете изминалия месец като най-добрия септември в цялата си история, благодарение на увеличение на продажбите с 12% (4 691 автомобила). От изключителна помощ за този резултат е ръстът в търсенето на марката Jeep, което се покачи с 25 процента (2 513 автомобила).

Продажбите в Азиатско-тихоокеанския регион са се подобрили с 29%, до 31 327 автомобила, от началото на годината, а тези в Китай, който е най-масовият пазар за продукцията на Chrysler извън Северна Америка, са се покачили с 89% (15 276 автомобила).

Продажбите на Chrysler в Европа са намалели с 11% от началото на годината (87 734 автомобила), а тези през септември са се понижили с 36% (8 449 автомбила).

В Русия е постигнат впечатляващ ръст от 67% за септември (824 автомобила) и такъв от 64 % от началото на годината (7 555 автомобила)

В резултат на изключително сложното икономическо положение, продажбите на Chrysler извън Северна Америка от началото на годината са се понижили с 3% (172 131 автомобила) в сравнение със същия период на 2007 г.(176 829 автомобила).

Търсенето през септември (18 347 автомобила) е с 20 процента по-ниско в сравнение със същия месец на 2007 година (23 016 автомобила).