Две седмици остават до Digital Trends 2019. Събитието, организирано от Profit.bg ще събере на една сцена маркетинг експерти и лидери на световни компании от България и чужбина, които да представят бизнес възможностите в дигиталната сфера.

На 15-и октомври в зала 6 на НДК топ мениджърите от Bing Advertising (Microsoft), Searchmetrics, eMAG, Viber, Neterra, eBag, Mastercard, Ozone.bg и още 10 компании ще обсъждат какви основни промени ще внесе дигитализацията в следващите 5 години.

Монетизирането на социалните медии и т.нар. inclusive marketing са темите, които ще дискутират Бела Пап от Bing Advertising (Microsoft), Атанас Райков от Viber, Ивайло Нецов от Foodpanda и Велизар Величков от 1ForFIT - компанията, която дигитализира здравословния начин на живот по целия свят.

Възможностите за развитие, финансиране и мениджмънт на Старт-ъп проектите се очертава като една от традиционно силните теми с участието на Милен Иванов (Angels Club), Александър Терзийски (NEVEQ), Ивайло Спасов (Entrea Capital), и Христо Христов (Whitepress Bulgaria).

Гостите от световното име Searchmetrics ще открехнат вратата за ролята на SEO при взимането на бизнес решения.

Дигитализацията във финансовия сектор ще дискутират Ваня Манова от Mastercard и Едуард Цветанов от Revolut.

А за мащаба на развитието и растежа на електронната търговия на сцената ще споделят своето мнение Андрей Попеску от eMAG, Емил Вагенщайн от Ozone.bg, Невен Дилков, основател на Neterra, и Иван Александров от Ebag.bg

Digital Trends 2019 ще посрещне повече от 20 лектора и участници в панелните дискусии и над 250 гости в залата.

Промоционалната цена на билетите ще бъде активна до края на седмицата. Регистрация можете да направите на Bilet.bg

Повече за събитието, темите и лекторите на Digital Trends 2019 ще намерите тук: https://profit.bg/digitaltrends

Digital Trends 2019 се осъществява с подкрепата на: EMAG, Нетера, Opel, Адмирал Маркетс, Резиденшъл Парк Лозен и с медийната подкрепа на Sportal Media Group и Kaldata.com.