Facebook: Публикувайте повече, за да се чувствате по-добре

3725
Facebook: Публикувайте повече, за да се чувствате по-добре

© Pixabay.com

Facebook се защити от твърденията, че използването на сайта вреди на щастието и психическото здраве на потребителите.

В блог публикация социалната мрежа съобщи, че макар да има твърдения, според които тя влияе негативно на настроението, отражението й се определя от това как е използвана от потребителите.

Негативните последици от Facebook могат да бъдат преборени с по-често използване на сайта и позитивното взаимодействие, съобщава социалната мрежа. Експерти твърсят, че начинът, по който е създаден Facebook, затруднява използването й по по-добър начин.

Въпросите за последиците от социалната мрежа възникнаха миналата седмица, след коментарите на първия президент на Facebook Шон Паркър, и Чамат Палихапития, бивш ръководител на компанията.

Паркър каза, че сайтът е поставил „фийдбек капани“, които гарантират, че хората ще се връщат. Палихапития коментира, че социалната мрежа „разкъсва обществото“ и експлоатира човешката психология, за да поддържа влиянието си върху потребителите.

В отговор на това Facebook съобщи, че се е променила много в шестте години, откакто Палихапития е напуснал, и вече не се интересува само от разширяване на базата си от потребители.

В блог публикация директорът на отдел „Проучвания“ на Facebook Дейвид Гинсберг заяви, че има траен вътрешен дебат в компанията за това дали прекараното време в социалната мрежа е добро за хората.

Гинсберг заяви, че има изследвания, които свързват повишаването на депресията при тийнейджърите с повишаването на потреблението на социалната мрежа и промяната на отношенията от технологиите.

Но на тези негативи се противопоставят ползите, според които използването на социалната мрежа може да подобни настроението на хората и да помогне за поддържането на социалните връзки, които директно влияят на благосъстоянието и устойчивостта.

Как Марк Закърбърг управлява FacebookСоциалната мрежа е най-желаният работодател за 2018 г.

Разбиката е в начина, по който хората използват Facebook. “Точно както отношенията лице в лице и взаимодействието с хора, които са загрижени, могат да са от полза, а просто гледането на другите отстрани може да ви накара да се чувствате зле“, пише Гинсберг.

Активността във Facebook и проактивното поведение, включващо ангажиране с хората, е по-добро от просто масивното консумиране на ъпдейти и публикации, допълва той. Facebook променя сайта, за да помогне на хората да бъдат активни участници, вместо да са просто зрители, отбелязва Гинсберг.

Той е създал инструменти, като Take A Break, които позволяват на хората да управляват начина, по който взаимодействат с бивши партньори и да помагат да ограничаването на негативните емоции.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Едно от най-добрите депозитни предложение за парите ви

Депозитът „Всичко е точно“ е специално за вас