WhatsApp и Instagram ще получат нови имена като част от ребрандиране на Facebook.

Двете приложения вече ще бъдат известни като WhatsApp from Facebook и Instagram from Facebook, съобщава Independent.

Този акт е част от по-широка политика за свързване на трите приложения и привеждането им под бранда Facebook, според The ​​Information, които първи път съобщиха за промяната.

Откакто Facebook купи WhatsApp и Instagram, до голяма степен приложенията бяха оставени да се развиват отделно и самостоятелно.

Но фактът, че в момента никъде и в двете приложения не е видно, че са собственост на Facebook, води до ребрандирането им.

Новите имена ще се появяват в Google Play и App Store, като на началния екран на устройствата засега ще останат същите, но вероятно те ще бъдат сменени, когато потребителите ги отворят.

От компанията посочиха, че са взели решението "да бъдат по-ясни за продуктите и услугите, които са част от Facebook".

Инфлуенсърите в интернет минават на LinkedIn и PinterestКомпании, като LinkedIn и Pinterest, искат да конкурират YouTube и Instagram

Facebook вече следва същия модел с приложението си за офис комуникация, известно като Workplace from Facebook, а платформата за виртуална реалност Oculus има подобен брандинг. Дори Instagram има приложение с подобно име: Boomerang from Instagram.

Промяната идва в името на целта на Facebook да интегрира по-тясно трите услуги, оставяйки ги като отделни приложения, но като ги захранва със същата базисна инфраструктура.

Това ще позволи на хората да изпращат съобщения от Instagram в чатове на WhatsApp, според Марк Закърбърг, когато основата промяна беше обявена по-рано през тази година.

Шефът на Facebook заяви, че решението е взето като част от стъпка към превръщането на Facebook в "платформа, ориентирана към поверителност".

По-тясната интеграция между трите приложения обаче доведе и до някои проблеми.

Facebook беше засегнат от поредица сривове през тази година, включително от някои от най-големите в историята си, които редовно засягат WhatsApp и Instagram също.