В резултат на кризата се наблюдава консервативност в населението и търсене на сигурност, което се намира в депозитите, коментира Андрей Александров, член на СД и изпълнителен директор, Алианц Живот, на форума „Шумът на парите 2011", организиран от Profit.bg.

Животозастрахователните продукти имат същите свойства, допълни Александров. „Реализираме двуцифрени ръстове, но това не се дължи на застрахователното проникване, а бързата реакция на това което търси пазара."

Ние се стараем да намерим правилните ниши, добави Андрей Александров.

„На пазара на труда се появиха хора с високи качества в резултат на кризата. Това ни даде възможност да направим професионализиране на агентската мрежа", коментира Андрей Александров.

Аз съм оптимист, че тези хора ще продължат да развиват пазара, което им носи и доходи вече над средните, заяви Александров.

На панел Животозастраховане гости още бяха Георгиос Цакoнaс, генерален мениджър на MetLife в България, Евгени Бенбасат, изпълнителен директор на ОББ MetLife и Клаус Мюледер, изпълнителен директор и член на УС, Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп.

„Шумът на парите" 2011 се реализира благодарение на: ПОК Доверие, Emporiki Bank, MetLife, KIA Motors, MKB Unionbank, БенчМарк Финанс, Енемона и Джони Уокър.

Медийни партньори на събитието са: insurance.bg, DarikFinance.com, econ.bg, infostock.bg, news.bg, money.bg, Darik Radio, imoti.net, EBF TV, сп. Мениджър, сп. Enterprise, сп. Prime Time, сп. Yachting & Lifestyle, Градът Медиа Груп.