Застрахователният бизнес, както повечето бизнеси, се справя трудно в кризата, каза Андрей Александров, изпълнителен директор и член на Съвета на директорите на Алианц България Живот по време на форума „Шумът на парите”, организиран от Profit.bg.

Предизвикателството да бъдеш една успешна компания, заедно с това да предложиш качествен продукт и да защитиш интереса на клиента, е изключително голямо, допълни Александров.

„Това, което ние, като животозастрахователи, се стараем да правим, е да намерим нашето място в тази среда, в която сме принудени да живеем и работим“.

Застрахователните компании трябва да реагират максимално бързо на пазарните промени и съответно да предлагат решения, които са близко до усещането на хората, посочи още Александров.

„Увеличихме дела на пенсионните (рентните) застраховки, което беше отговор в колебанията на пазара. Те са подходящи за момент, когато много от нашите близки и роднини имат нужда от финансова помощ в своите старини“, поясни още Андрей Александров.

Събитието през 2012 г. се реализира благодарение на ВИП спонсорите Уникредит Булбанк, ПОК Доверие и MetLife и основните спонсори Евро Финанс, Армеец, Амрита, Chivas, Chevrolet.

Медийни партньори на мероприятието са сп. Мениджър, Dariknews.bg, Bulgaria ON AIR, imot.bg, Jobtiger.bg, в. Стандарт, novini.bg и insurance.bg.