Е. Бенбасат: Банките са добър канал за животозастраховане

2503
Е. Бенбасат: Банките са добър канал за животозастраховане

Това, което показахме в последните години е, че дистрибуционният канал на една банка е лесен начин за достигане до крайния потребител, коментира Евгени Бенбасат, изпълнителен директор на ОББ MetLife. В България през последните години се наблягаше на традиционния канал - застрахователните агенти.

Влизайки в една банка, която има достъп до много потребители посредством кредитите, които се отпускат, нещата са съвсем различни, смята Бенбасат. България има много слаба развита пенсионна система и най-слабото проникване на животозастраховането в Централна и Източна Европа и тази комбинация трябва да се промени.

Моделът на партньорство с банка разчита на обединяване на две големи компании, които успяват да достигнат до крайния клиент. Така се снабдява основната потребност, ако се случи нещо с нас, роднините и поръчителите да не се нагърбват с изплащането на дълга.

Така първите стъпки са вече факт. През последните три години са изплатени 8 млн. лева в щети на над 1 500 семейства. Така техните близки и приятели са били освободени от бремето да изплащат тежки дългове.

В следващите години развитието на този канал на дистрибуция ще е един от ключовете за развитието на сектора и покриване на тези основни потребности.

Когато се говори за банково застраховане, възниква въпросът в потребителите дари доверяването на живота на банков служител ще може да предостави същата информация и услуга като застрахователен брокер. Отговорът е да, ако се направи достатъчно голяма инвестиция и се влагат средства в обучение на персонала, коментира Бенбасат.

Клиентите в банката трябва да имат спокойствие и сигурност че същите служители ще могат да ги посъветват и за застрахователните продукти.

Продават се и спестовни и индивидуални рискови продукти. Служителят в банката разбира неща, като кредитиране, спестяване. Застрахователните продукти обаче, допълват една ниша, която банката не може да предложи.

Спестяванията на българите са повече от очакванията и те трябва да бъдат защитавани. Застраховането е една алтернатива в трудни ситуации да не се пипат трудно спестените средства.

„Шумът на парите" 2011 се реализира благодарение на: ПОК Доверие, Emporiki Bank, MetLife, KIA Motors, MKB Unionbank, БенчМарк Финанс, Енемона и Джони Уокър.

Медийни партньори на събитието са: insurance.bg, DarikFinance.com, econ.bg, infostock.bg, news.bg, money.bg, Darik Radio, imoti.net, EBF TV, сп. Мениджър, сп. Enterprise, сп. Prime Time, сп. Yachting & Lifestyle, Градът Медиа Груп.

Подобни статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 667.820 0.00%
  • BGREIT 114.350 0.00%
  • BGTR30 547.120 0.00%
  • BGBX40 130.790 0.00%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1772 1.1773
  • GBP/USD 1.3185 1.3186
  • USD/JPY 113.5130 113.5250
  • USD/CHF 0.9849 0.9851
  • USD/CAD 1.2622 1.2624
  • AUD/USD 0.7815 0.7816
  • USD/BGN 1.6613 1.6616
Ask Bid
  • DOW JONES 23328.76 23332.76
  • S&P500 2574.72 2575.22
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5371.33 5373.33
  • DAX 12984.97 12986.97
  • FTSE 100 7517.59 7519.09
  • ПЕТРОЛ 51.97 52.03
  • ЗЛАТО 1279.90 1280.40
  • СРЕБРО 17.02 17.05

Видео