Като най-млада компания на пазара, ОББ MetLife e била повече в кризата отколкото извън нея, заяви Евгени Бенбасат, изпълнителен директор на компанията по време на панал Животозастраховане на форума „Шумът на парите“, организиран от Profit.bg.

Това, което банковата дистрибуция прави, е да направи услугата достъпна и близо до клиента.

Ако не можеш да оставиш спестявания, поне не оставяй дългове, каза Бенбасат. Според него в тази по-различна кризисна ситуация животозастраховането става още по-важно.

Животозастраховането е и ще бъде алтернатива на депозита. Една от причините за ръста не депозитите в последно време е рискът, тъй като хората предпочитат да получават по-малко доходност от депозит, отколкото да рискуват да правят бизнес

Над 70% от застраховките Живот, които прави компанията, са с цел спестяване за деца, което показва че българинът се грижи първо за децата си, тяхното образование, здраве и т.н., а след това вече мисли за своето пенсиониране.

Депозитът много пъти няма конкретна цел, а застраховката Живот има цел и тя е основна човешка потребност.

На въпрос как виждате Животозастрахователния пазар след 10 години Бенбасат отговори, че би искал компаниите да бъдат по-близо до клиента. Клиентът да се чувства по-спокоен, по-уверен и с по-висок доход, за да може да отдели повече за тази услуга.

Той също така би искал да има пазар, на който се използват всички канали на дистрибуция.

Събитието през 2012 г. се реализира благодарение на ВИП спонсорите Уникредит Булбанк, ПОК Доверие и MetLife и основните спонсори Евро Финанс, Армеец, Амрита, Chivas, Chevrolet.

Медийни партньори на мероприятието са сп. Мениджър, Dariknews.bg, Bulgaria ON AIR, imot.bg, Jobtiger.bg, в. Стандарт, novini.bg и insurance.bg.