Информационната система, която предстои да се въведе сред застрахователите на пазара, е предизвикателство за всички общозастрахователни компании, коментира Иван Иванов, зам. изпълнителен директор на Булстрад Виена Иншурънс Груп.

Тя ще даде възможност на клиентите да разберат какво е състоянието на компаниите. Тези, които се справят ще докажат, че имат добра вътрешна организация и системност.

Не е тайна, че компаниите стартират от различно технологично ниво. Важно е как клиентът може да си състави мнение и как той ще оцени компаниите по това как се справят с проблемите.

Една част от посредниците ще се справят добре със ситуацията и ще оцелеят. Други няма да успеят, но това е естественият подбор.

По отношение на еднократното плащане това е много сериозно облекчение за застрахователите и много голяма тежест за потребителите.

Най-вероятно обаче ще се развие вторичен кредитен пазар, който ще поема риска.

Най-добре за клиентите ще е сроковете за предоставяне на документите да се стандартизират. Това пак е свързано с вътрешна организация, което само по себе си отново е оценка за качествата на определена застрахователна компания.

Трябва да се приветства такова решение. Така светва червената лампа как най-добре да се организират процесите, че да са добре за клиентите.

Това, което е важно като потребителска стойност за клиента, е следпродажбеното обслужване - моментът, в който настъпва застрахователно събитие и клиентът усеща потребителната стойност на продукта.

„Шумът на парите" 2011 се реализира благодарение на: ПОК Доверие, Emporiki Bank, MetLife, KIA Motors, MKB Unionbank, БенчМарк Финанс, Енемона и Джони Уокър.

Медийни партньори на събитието са: insurance.bg, DarikFinance.com, econ.bg, infostock.bg, news.bg, money.bg, Darik Radio, imoti.net, EBF TV, сп. Мениджър, сп. Enterprise, сп. Prime Time, сп. Yachting & Lifestyle, Градът Медиа Груп.