„Ние предлагаме финансови услуги, които се различават от материалните стоки. Те имат напълно различни характеристики“, коментира Нели Петрова, директор „Маркетинг и продажби“ на ЦКБ Асет Мениджмънт, на форума „Шумът на парите 2012“, организиран от Profit.bg и Evento.bg.

Потребителите купуват на първо място доверие, когато инвестират във взаимен фонд, след което правят оценка на продукта, допълни Петрова.

Най-евтиният начин за достигането до потребителите е имейл маркетингът. Това е инструментът, чрез който достигаме до много голяма маса от потребители, посочи Петрова.

Важното е, когато използваме различните маркетингови инструменти, да намерим правилния начин за достигане до потребителя, добави Нели Петрова.

Трябва да вникнем в нуждите на клиента и да му предложим подходящия продукт, коментира още Н. Петрова.

Маркетинг директорът на ЦКБ Асет Мениджмънт, смята че населението ще отделя все повече средства за финансови услуги.

Нели Петрова посочи като предимство на договорните фондове, че не е нужно да се инвестира сериозна сума, както и че се пести време на клиента.

Освен това капиталовите печалби са освободени от данък в България, отбеляза още тя.

Събитието през 2012 г. се реализира благодарение на ВИП спонсорите Уникредит Булбанк, ПОК Доверие и MetLife и основните спонсори Евро Финанс, Армеец, Амрита, Chivas, Chevrolet.

Медийни партньори на мероприятието са сп. Мениджър, Dariknews.bg, Bulgaria ON AIR, imot.bg, Jobtiger.bg, в. Стандарт, novini.bg и insurance.bg.