Пет автомобилни марки са сред най-любимите брендове на германците. Класацията с фаворитите за 2008 г. отново се оглавява от концерна „Даймлер“, следван от „Фолксваген“ и BMW.

В десетката попадат още „Ауди“ и „Порше“, съобщава „Дойче Веле“.

Все повече германци губят доверие към бизнеса. Международната консултантска компания „PricewaterhouseCoopers“ при съставяне на рейтинга с брендовете е установила, че почти три четвърти от анкетираните са загубили доверие към германските компании.

Най-много разочаровани има във възрастовата група от 40 до 60 г. Това е най-платежоспособната част от населението на страната. Сред младите са популярни чуждите марки.

Всеки десети на възраст от 14 до 30 г. е посочил като свой фаворит корпорацията на Бил Гейтс - „Майкрософт“. Сред чуждите компании в Германия са популярни - „Кока Кола“, „Сони“ и „Нокиа“.

Източник: БГНЕС