Google пуска алгоритъм за скриване на лични данни от рекламодателите

4035
Google пуска алгоритъм за скриване на лични данни от рекламодателите

© Pixabay

Google ще представи първата версия на новите функции за контрол на личната информация за браузъра Chrome през април.

Директорът по управление на продукти Дейвид Темкин обяви това в блога на компанията.

Според информацията от публикацията, през второто тримесечие Google, заедно с рекламодатели, също ще започне да тества алгоритъма FLoC, който ще помогне да се откаже използването на “бисквитки” (cookies) от трети страни.


Системата ще формира групи потребители с подобни предпочитания и това ще помогне да се запази анонимността на информацията на всеки потребител.

Рекламодателите ще получават общите данни за разпространението на подходяща реклама за техните продукти и услуги.

„Днес ние изрично заявяваме, че когато използването на „бисквитки“ от трети страни бъде прекратено, няма да създадем алтернативни средства за идентификация, за да проследяваме лица, докато те са в мрежата, и няма да ги използваме в нашите продукти“, каза Темкин.

Той също така добави, че тези промени ще представят бъдеще, в което мрежата ще може да се използва лично и безопасно, без от това да пострадат рекламите.

Преди това Google стартира тестване на YouTube Shorts. Тази услуга ще предостави на потребителите възможност да снимат кратки видеоклипове в портретна ориентация, съобщава DarikNews

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg