Привличаме чужденци с достъпни цени на имотите

1528
Привличаме чужденци с достъпни цени на имотите

През третото тримесечие интереса на руснаците към чуждестранната недвижимост е останал на същото равнище, както и през традиционно активното второ тримесечие.

Въпреки че пиковия сезон на търсене за покупка и аренда на имоти в чужбина е отминал с приключване на лятото, активността на купувачите не е намаляла, се казва в съобщение на компанията МИЭЛЬ Distant Property Management.

В момента портфейлът на компанията съдържа привлекателни обекти в 20 държави, съобщава Интерфакс. През изминалото тримесечие МИЭЛЬ-DPM е разширила своята география за сметка на три нови страни: САЩ, Португалия, Австрия, а в най-скоро време се предвижда да бъдат включени и ОАЕ.

По данни на компанията, лидери по брой запитвания през третото тримесечие е България (25%), Турция (17%) и Испания (13%). Нещо повече всички потенциални купувачи, които са пожелали да купят имот в България, са го купили.

От МИЭЛЬ DPM уточняват, че България привлича клиентите с достъпната си цена и приемливо качество на недвижимите имоти, голямото разнообразия от предлагане и опростената процедура за покупка.

Испания също е показала добра динамика: над 70% от потенциалните купувачи, потърсили недвижимост в тази страна, са успели да открият подходящ вариант и да финализират покупката. Като цяло, от компанията отбелязва, че количеството на покупките се е увеличило през третото тримесечие.

До голяма степен това е свързано с факта, че клиентите са започнали по-реалистично да гледат на нещата и вече не отлагат покупката в очакване на 50% намаление. По отношение на арендата, най-голямо е търсенето на вили в Италия - целогодишно, а също така апартаменти във Франция и на Лазурния бряг.

Източник: БГНЕС

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

До голяма степен това е свързано с факта, че клиентите са започнали по-реалистично да гледат на неща
# 0
08:10 | 30 October 2009
човешката Глупост (алчност) няма мерна еденица ! съберат ли се двама българи на едно място-ще произведат глупост ! За това българите Купуваха през 2008 СКЪПО , за това продаваха през 2009 ЕВТИНО и за това пак ще КУПУВАТ СКЪПО !!!
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg