Имотният пазар на много места по света, включително и в САЩ, така и не се възстанови напълно от срива на икономиката през 2008 г. и четири години по-късно брокерите на недвижими имоти вкарват в употреба всичките си хитрини, за да успяват да продават, пише Business Insider.

През последната година отвъд Океана се стига дори до екстремни мерки по отношение на рекламата и продажбата на жилища. Не е ясно доколко те са успешни, но някои от тях определено са забавни:

Брокери на недвижими имоти в примамват клиенти с алкохол. Потенциални купувачи на две жилища, които наскоро са били на пазара, са уведомени, че могат да задържат бирата в хладилника на стойност 1 000 долара, ако сложат подписа си под договора за покупко-продажба.

Нюйоркският брокер Майкъл Майер организира секси фотосесии в най-луксозните имоти, които продава, твърдейки, че това дава на потенциалните купувачи представа какъв начин на живот биха могли да водят. Сексът продава, нали?

Corcoran Group направи видеоклип на стойност 50 000 долара, за да рекламира мезонет в Ню Йорк, който се продава за 9 млн. долара.

Имотната агенция Coldwell Banker в Северна Каролина наскоро направи видео с пародия на песента "Call Me Maybe" на Карли Рей Джепсен, за да привлече внимание.

Някои имотни агенции в Ню Йорк организират месечни партита в имоти, които продават с цел привличането на купувачи, като дори канят творци, които да излагат своите произведения.

Брокерка на имоти в Prudential Georgia е била толкова отчаяна, че влиза с взлом в къща, за да я покаже на клиент. При влизането причинява щети за 500 долара.

Ерик Лавей от Keller Williams в Калифорния започва да прави видео с различни сценарии, за да може купувачите да добият представа как би изглеждал животът им, ако купят съответния имот.

Понякога всичко това започва още преди даден брокер да си осигури имот, за да го продава. От The Observer наскоро разкриха, че някои брокери подкупват продавачите със секс, за да се сдобият с ексклузивното право да продават даден имот.