Най-популярният хотел в света в социалните мрежи е Бурж Ал Араб в Дубай. Той се намира на собствен миниатюрен частен остров и вече има над 500 000 последователи във Facebook и Instagram поотделно. Това е повече от който и да било друг хотел в света, пише Daily Telegraph.

Популярността на хотела в социалните мрежи вероятно се дължи повече на международната му известност и на самообявяването му за „най-луксозен хотел в света“, отколкото на израз на лоялност от страна на гостите, отсядали в него.

С цената на нощувка от 1170 евро извън сезона Бурж Ал Араб е също един от най-скъпите хотели в света и достъп до него имат само гостите, които отсядат през нощта, както и хора с потвърдени резервации в барове и ресторанти.

Поради това хората могат да се насладят на всичко, което хотелът предлага, само във Facebook и Instagram. Профилът му в Instagram, който показва уникалната му естетика, е следван от 504 000 души и изобилства от снимки на хотелските стаи в ярко червено и лилаво и на атриума в цветовете на дъгата, който с височината си от 180 метра може да побере Статуята на свободата.

Над 1006-те публикации в Instagram показват още снимки с храна, включително от новооткрития ресторант Nathan Outlaw в Al Mahara, но други фотоси, които обичайно се свързват със социалните мрежи, отсъстват от профила на Бурж Ал Араб.

Единственото разпознаваемо лице на снимките в Instagram е на йорданската кралица Рания. Снимки с туристически блогъри и начинаещи манекенки, взиращи се трепетно през прозореца, или опитващи многобройните видове закуски, смутита и кафета, сервирани директно на леглото, също липсват в профила на дубайския хотел.

Профилът на Бурж Ал Араб във Facebook е харесан от 544 197 души и включва сходни снимки като тези в Instagram, както и повече видеа и подробна информация за предложенията на хотела. Сред новите придобивки е откриването миналото лято на нова тераса, нова пристройка с два извити плувни басейна (един със солена вода и един със сладководна), 32 бунгала, нов ресторант и бар.

По повод достигането на половин милион последователи в социалните мрежи миналите гости на хотела и потребители на Facebook и Instagram са приканени да последват профила на хотела до март. До 21 март снимките на гостите ще бъдат препубликувани на профилите в социалните мрежи на Бурж Ал Араб в рамките на кампанията „месец на благодарностите“.

Хотелът е печелил много награди за най-добър хотел в света и е признат като най-луксозния хотел в Дубай.