Как се купува луксозна къща за 3.4 млн. евро само с 300 000?

1949
Как се купува луксозна къща за 3.4 млн. евро само с 300 000?

© pixabay.com

През последните години съсобствеността се обособява като нова категория недвижими имоти, стимулирайки сектора на втори дом в дестинации за ваканция.

Този модел, който се ражда в отговор на потребностите на клиентите след COVID пандемията, създава и ново поколение купувачи. Последните се стремят да комбинират практичност и изгода.

Те искат да имат луксозно жилище, но и да избегнат всички характерни за стопанисването на имота отговорности, следващи покупката.

Този тип собственост използва максимума на жилищния фонд през 12-те месеца на годината.



Именно затова е напълно реалистично да купите луксозна вила за 300 000 евро, въпреки че пазарната й цена е 3.4 млн. евро.

Ще купите само ⅛ от нея.

Тази практика е широко разпространена в САЩ и активно набира популярност в Испания, пише eleconomista.es.  

В европейската страна пазарът на съсобственост на ексклузивен втори имот, разположен в топ туристическа дестинация, предлага куп атрактивни възможности.

Много често става дума за луксозни имения на стойност от 2.4 до 3.4 млн. евро, които се продават на части от по ⅛.

Мъничкият карибски райски остров, който отвори първия си луксозен хотелРазположен в Карибите, сгушен между Ангила и Сейнт Китс, се намира остров Свети Евстатий, известен още като Статия или Синт Еустациус

Срещу 300 000 евро може да станете съсобственик и да разполагате с 6 седмици, през които да обитавате къщата. Две от тях са в разгара на сезона.

Като съсобственик нямате задължения по отношение на управлението на дома. С всичко се занимава компания-посредник, на която плащате по 350 евро на месец. В услугите й влизат разходи по поддръжка, плащане на битови сметки, застраховане, почистване и градинарство.

Самото разпределение на седмиците се прави година за година и управителят на имота се ангажира с това максимално да се съобрази с предпочитанията на съсобствениците.

По изчисления, само в Южна Европа има 18 млн. недвижими имота, които се обитават само 15% от времето. Тази нова ниша на пазара използва този потенциал, за да удовлетвори потребностите на клиентите от луксозно ваканционно жилище на изгодна цена.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg