Как се продават мегаимения на пренаситен с луксозни имоти пазар?

1580
Как се продават мегаимения на пренаситен с луксозни имоти пазар?

© Instagram

На пазара на имоти в Лос Анджелис излизат все повече и повече мегаимения, а имотните агенти са принудени да проявяват все по-голяма изобретателност, за да генерират продажби на пазар, на който в момента условията се диктуват от купувачите.

Брокерите прибягват до разточителни, тематични партита и сваляне на цените със 100 млн. долара, за да премахнат екстравагантните имения от пазара, пише Business Insider. Или пък ги обявяват за отдаване под наем.

"Проблемът, с който се сблъскваме на пазара в момента, е пренасищането. Вследствие на това, ако сте купувач и кажете на агента си, че искате да видите всичко на цена между 20 и 40 млн. долара, има много възможности," казва Рейни Уилямс, брокер в Hilton & Hyland, която през кариерата си е продала имоти на стойност над 5 млрд. долара.

Предвид огромния избор, купувачите не изпитват „спешна необходимост“ за подаването на оферта, добавя тя.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Williams & Williams (@williamsandwilliams) on

 
В интервю за Business Insider Уилямс, която работи със своя съпруг Брандън Уилянс, обяснява как те "създават спешна необходимост" и продават мултимилионни имения, въпреки излишъка от ултралуксозни имоти в Лос Анджелис.

Стъпка едно: Мислете за дома като за филмова премиера

Първото нещо, което те правят, е да организират стратегическо представяне на дома.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Williams & Williams (@williamsandwilliams) on

 
"Прилича много на филмова премиера," казва Уилямс. "Създава се шум около имота и след това той се представя със замах."

Понякога това означава организирането на разточително, супер ексклузивно парти, често с помощта на журналиста Алекзандър Али, основател на The Society Group.

През февруари 2019 г. около 500 гости са поканени на мистериозно парти в струващото 55 млн. долара имение на строителния предприемач Найл Ниами, където гостите се наслаждават на водна акробатика, демонстрация на реалност виртуална реалност, храна и дори виждат камила.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Williams & Williams (@williamsandwilliams) on

 
Събитието, в крайна сметка, привлича потенциален купувач, разказва Уилямс пред Hollywood Reporter.

Други събития са насочени повече към семействата и включват кинопрожекции за деца в киносалона на имение за 150 млн. долара или покана за инфлеунсъри в друг имот, където да се включат в урок по йога, воден от популярен инструктор.

"Ако направите хубаво представяне, винаги ще привлечете внимание в началото," казва Уилямс.

Това е най-скъпият имот под наем в САЩМегаимение на стойност 180 млн. долара в Лос Анджелис вече се предлага под наем на невероятната цена от 1.5 млн. долара на месец

Ако обаче това не проработи или ако един дом се нуждае от ребрандиране, след като е престоял на пазара прекалено дълго, Уилямс прибягва до други стратегии.

Стъпка две: Промяна на енергията в дома

Преди време семейство Уилямс се наемат да продадат имот, който стои на пазара от година и започват с промяна на енергията в дома.

"Първо, направихме енергийно прочистване, за да се освободим от цялата лоша енергия," казва тя. "Използвахме геоди (скални геоложки образувания, които пречистват лошата енергия), които привнесоха страхотна енергия. Пуснахме хубава музика през аудио уредбата, за да създадем онова красиво топло усещане."

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Williams & Williams (@williamsandwilliams) on

 
Те също така заснемат кратък филм на имота в отпускащ стил, за да превърнат "мъжественото усещане" в "по-женствена енергия," според Уилямс.

Филмът става изключително популярен и привлича вниманието на медиите. В крайна сметка, домът се продава за 27 млн. долара 45 дни, след като Уилямс го обявява за продажба с цена от 27.95 млн. долара, казва тя.

Лос Анджелис не е единственият имотен пазар, който изпитва затруднения

Някои имотни брокери и строителни предприемачи постигат успехи с все по-експерименталните си тактики за продажба, но пазарите на луксозни имоти в други заможни общности в страната изпитват сходни проблеми.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Williams & Williams (@williamsandwilliams) on

 
В Хамптънс реформа за федералния данък на Доналд Тръмп от 2016 г. се отразява сериозно на пазара на луксозни имоти. Цените на жилищата падат, а имотите се застояват на пазара с месеци, информира наскоро New York Times.

Продажбите на имоти в Хамптънс са на най-ниското си ниво от седем години, според Business Insider.

В Гринуич, Кънектикът, който е един от най-заможните градове в САЩ, наричан още "столицата на хеджфондовете," хората вече не купуват огромни имения, както преди.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

БАКБ с нов, модерен офис в София

Цветелина Бориславова, председател на Надзорния съвет, символично...