Проучване на ING Direct сред 1 000 потребители показа, че британците отделят повече време и внимание на покупката на телевизор, отколкото на жилище.

Около 50% от британците решават дали ще купят определено жилище за 21 минути. За сравнение те отделят 217 мин. за избор на сателитна чиния, 284 за избор на телевизор и 217 мин за избор на масичка за кафе, съобщава The Daily Mail.

Според експертите на IGN причина за парадокса е доминирането на търсенето над предлагането, което се наблюдава в последно време. Когато видят пиодходящ обект, британците се страхуват някой да не го купи под носа им.

При това 26% от купувачите са убедени, че агенциите създават изкуствено оживление на пазара, за да убедят хората, че „сега е времето да купуват".

Проучването показа още, че основните купувачи- семействата, обикновено съвместно вземат решение за покупката. При разногласия обаче по-често се налага жената.