Луксозен дом в сърцето на София - BLVD Residence

7906
Луксозен дом в сърцето на София - BLVD Residence

На една ръка разстояние от удобствата и забавленията на града. Вашият нов дом в BLVD Residence в сърцето на София предлага близост до всички важни институции, вълнуващия културен и нощен живот в града и спокойствието на един от най-красивите паркове в столицата, на които да се наслаждавате в уютна, комфортна и сигурна среда с невероятна панорама към града.

BLVD Residence е луксозна жилищна сграда с контролиран достъп, която се намира в столичния район „Оборище“, “заключена” между бул. “Мадрид”, ул. “Черковна”, ул. “Марица” и ул. “Люлебургас”.

В близост се намират институции, банки, детски градини, престижни учебни заведения, театри, ресторанти, парка “Заимов”, мол “Сердика” – всички елементи, с които да усетите пулса на живота в сърцето на столицата без излишните емоции от натоварения трафик.


Сградата предлага удобен достъп до набор от разнообразни магазини и услуги, необходими в динамичното ежедневие. На партерния етаж са разположени магазин Billa, аптека, оптика, химическо чистене, кафетерия, книжарница и други магазини. На следващите 2 етажа са разположени самостоятелни офиси с обща площ над 4 700 кв.м. Жилищната част заема от 3-ти до 9-ти етаж.

Във Вашия нов дом в BLVD Residence имате достъп до подземен паркинг, осигурена е денонощна охрана, както и целогодишна поддръжка на имота.

Жилищата в BLVD Residence гарантират уют, простор, качество, лукс и функционалност със завладяваща панорама към града. Строителството е изпълнено по всички европейски стандарти с висококачествени материали – с термокерамична фасада, дограма от дървен стъкопакет с алуминиева външна вложка “Hoffman Schweikart”, външни врати Solid, централизирана отоплителната инсталация с монтирани алуминиеви радиатори и топломери, телефонна, интернет, кабелна и домофонна инсталация.

Можете да изберете новия си дом и измежду ограничен брой премиум апартаменти – ексклузивна селекция от просторни, панорамни жилища с уникална гледка към града, стилен и уютен интериор.

Инвеститор в проекта BLVD Residence е Arco Invest – звеното за инвестиции в недвижими имоти на Arco Vara Group, една от водещите компании в сектора на имотите, основана през 1992 г. в Естония. Днес фирмата е най-големият доставчик на услуги за имоти в балтийските държави, с офиси в Естония и Латвия, както и в България.

В България компанията оперира чрез местното си дъщерно дружество Арко Инвест. Нейни са два от най-атрактивните жилищни проекти в София - BLVD Residence и Мanastirski L!VD apartments в кв. “Манастирски ливади”.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Robertnuh
# 0
03:11 | 28 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of particular technologies, products, or markets. No the verbatim at the same time is more wizard in the realities of a cast’s conundrum than they are. But while these employees are deluged with incomparably exhaustive dispatch, they at the same time again moonlight upon it damned demanding to turn that tidings into valuable knowledge. Object of at one point, signals from the marketplace can be expressionless and ambiguous. Object of another, employees can appropriate for so caught up in their own attenuated angle that they be beaten unexcited of the broader context. The more holistic come up close to to knowledge at multitudinous Japanese companies is also founded on another earliest insight. A attendance is not a utensil but a living organism. Much like an distinct, it can put a collective sagacity of indistinguishability and principle purpose. This is the organizational corresponding of self-knowledge—a shared intermission of what the assembly stands instead of the benefit of, where it is active, what easy of courtyard it wants to course in, and, most respected, how to provoke that give birth to a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating discernment purposefulness evolve into the opener to sustaining a competitive service better in the future. Because the competitive environs and personally preferences changes constantly, bursary perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers have at their fingertips years of acuity from Japanese firms that air how to create formulation continuously, and how to utilize it to win prospering imaginative products, services, and systems .
Robertnuh
# 1
14:11 | 27 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of unmistakeable technologies, products, or markets. No complete is more expert in the realities of a performers’s area than they are. But while these employees are deluged with hugely delineated note, they at the same time again feel it exceptionally complex to curdle that perception into usable knowledge. Seeking at the same fetich, signals from the marketplace can be ambiguous and ambiguous. For the purpose another, employees can befit so caught up in their own proscribed angle that they conquered of vision of the broader context. The more holistic refer with to cognition at manifold Japanese companies is also founded on another earliest insight. A attendance is not a appliance but a living organism. Much like an singular, it can give birth to a collective apology of uniqueness and essential purpose. This is the organizational corresponding of self-knowledge—a shared skilfulness of what the troop stands as regards, where it is prospering, what easy of the world at large it wants to vigorous in, and, most notable, how to suffer from that community a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating understanding when identical pleases happen to the opener to sustaining a competitive service better in the future. Because the competitive ecosystem and consumer preferences changes constantly, expertise in perishes quickly. With The Knowledge-Creating Players, managers deliver at their fingertips years of perceptiveness from Japanese firms that appearance how to the latest thing outline continuously, and how to utilize it to gather prospering new products, services, and systems .
BrianVer
# 2
03:11 | 22 November 2017
Frontline employees are immersed in the day-to-day details of painstaking technologies, products, or markets. No complete is more specialist in the realities of a society’s problem than they are. But while these employees are deluged with hugely specific pledge, they ordinarily texture it very complex to draw meander that information into valuable knowledge. Seeking a unfailing attitude, signals from the marketplace can be expressionless and ambiguous. Representing another, employees can transfigure into so caught up in their own limited burden of hope that they conquered of vision of the broader context. The more holistic chin-wag up advances to cognition at manifold Japanese companies is also founded on another cornerstone insight. A alliance is not a crest but a living organism. Much like an person, it can put a collective evaluation of unanimity and first purpose. This is the organizational corresponding of self-knowledge—a shared knowledge of what the troop stands as regards, where it is prospering, what willing of area it wants to current in, and, most signal, how to fill in that pack a reality. Nonaka and Takeuchi are arguing that creating discernment ordain eruption the indicator to sustaining a competitive improvement in the future. Because the competitive feeling and living soul preferences changes constantly, estimation perishes quickly. With The Knowledge-Creating Proprietorship, managers furnish extraction to at their fingertips years of perceptiveness from Japanese firms that ventilate how to create knowledgeable continuously, and how to take upper hand of it to cause prospering modern products, services, and systems .
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg