Хотелската верига Marriott обяви, че възнамерява да учетвори броя на хотелите си в Китай до 100 в следващите 5 до 6 години, за да посрещне нарастващото търсене от страна на бизнеса и туризма.

Щатската компания цели да достигне до 48 обекта до 2010 г., от настоящите 25. В допълнение 32 хотела са в процес на разработка.

Търсенето в сектора е много високо, поради туристическия бум, както и нарастващия брой пътувания от страна на средната класа в страната.

Marriott разработва обекти от най-големите китайски градове като Пекин и Шанхай, до по-второстепенни.

Китай е във фокуса на големите международни играчи като InterContinental Hotels , Hilton Hotels , Shangri-La и Accor.

Те се конкурират на пазар, който се очаква да стане втори по големина в света в следващите 10 години, от 6-о място в момента.

През миналата седмица Accor, най-големият европейски играч, обяви че ще засили експанзията си в Китай, като цели да отвори или започне да строи повече от 180 хотела до 2010 г.