Въпреки кризата, моловете си остават предпочитано място за срещи и пазаруване. Напоследък обаче се оказва, че освен територия за приятно прекарване на свободното време, търговските центрове могат да бъдат и опасно място.

Само за една година столичен мол горя два пъти, а бомбените заплахи се превърнаха в ежедневие - това като че ли е новата мода в нелоялната конкуренция.

Според Стоил Алипиев, брокер на недвижими имоти, няма война между моловете, а конструктивна конкуренция, която е в полза на потребителите.

Той добави, че София е на едно от последните места, както в страната, така и в Европа, по търговска площ на човек и затова има нужда от изграждането на още места за пазаруване.

Цените за наемането на търговска площ обаче са паднали с до пет пъти спрямо 2005 г. и вече има два фалирали мола - във Варна и Пловдив, посочва ТВ7.

Във връзка с пожарите и постоянните бомбени атентати, Атанас Боин, началник сектор "Обекти в експлоатация" към Главна дирекция "Пожарна безопасност и защита на населението", успокои, че мерките, които се взимат за сигурността на молове, детски градини, учебни заведения, болници, хотели и търговски центрове, са засилени.