Оргахим пуска на пазара изцяло обновената продуктова линия Spirit

2244
Оргахим пуска на пазара изцяло обновената продуктова линия Spirit

В  началото на активния сезон Оргахим пуска на пазара изцяло обновена премиална продуктова линия под бранда Spirit. Портфолиото на марката включва висококачествени продукти за интериор, насочени към потребители с високи изисквания за качество и за издръжливост на покритията и цветовете.

За да се отговори на тези изисквания, са използвани специализирани дисперсии и добавки от водещи доставчици на суровини в световен мащаб. Разработката на продуктите отне на компанията около година, като в процеса боите бяха тествани многократно от професионалисти в боядисването. 

Асортиментът на Spirit включва:

Spirit Impeccable White– висококачествена интериорна боя с безупречна белота и покривност

Бази за тониране Spirit
White Tint Base – за тониране на светли, пастелни цветове.

Matte: до 3 пъти по-висока устойчивост на триене спрямо водещия бранд бази за тониране на пазара; прикрива малки повърхностни дефекти; високо съдържание на титанов диоксид

Satin: до 7 пъти по-висока устойчивост на триене триене спрямо водещия бранд бази за тониране на пазара; позволява по-често почистване; високо съдържание на титанов диоксид

Semitransparent Tint Base – за тониране на средно наситени цветове

Matte: Висока покривна способност; прикрива малки повърхностни дефекти;

Satin: Висока покривна способност; позволява по-често почистване

Transparent Tint Base – за тониране на тъмни, наситени цветове

Matte: Прикрива малки повърхностни дефекти; съдържа специална дисперсия, осигуряваща дълготрайност на цветовете

Satin: Позволява по-често почистване; съдържа специална дисперсия, осигуряваща дълготрайност на цветовете

Spirit Primer - Полага се преди нанасяне на транспарентни бази за тониране. Намалява разхода на боя. Осигурява точност и равномерност на цвета

Spirit Protect Lacquer – безцветен защитен лак за интериорни стени. Предпазва от замърсявания в дълбочина. Придава сатенен блясък на повърхностите.

В духа на името си брандът избра и своята стартова мисия – да спонсорира първата българска експедиция, покорила един от най-трудните върхове в алпинизма – Серо Торе в Патагония. Екипът, развял за първи път българското знаме на финала на този легендарен маршрут е подпомогнат от SPIRIT и ще помага, за да стигне историята за българския дух до повече хора.

Въпреки височината си от едва 3128 м, се смята за един от предизвикателните върхове заради техническата си сложност, суровия климат и ледената му шапка, оформена от постоянните силни ветрове в южна Патагония. Скоростта на ветровете редовно достига до над 200 км/ч. На връх Йордановден върхът бе покорен на 6 януари в 16 ч. местно време от алпинистите Мартин Маровски и Виктор Варошкин.

За повече любопитни данни около експедицията вижте инфографиката. 

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

На фокус

Ba Na Hills - слънчевата земя на чудесата

Кацнал на висок хълм, който гарантира прекрасен природен пейзаж,...