Това, което не е добре да знаете при нощен полет

31899
Това, което не е добре да знаете при нощен полет

© pixabay.com

Много хора, които летят често, смятат, че за пилота няма значение дали е ден или нощ, когато става дума за приземяване. Не е така!

Пилотът Марк Ванхоенакер, в книгата си „Как да приземим самолет“, разказва колко е сложно да се осъществи приземяване в късните часове на денонощието, пише Express UK.

Повечето от нас смятат, че летищата са добре осветени. Това е така, ако става дума за сградите на терминалите, казва Ванхоенакер.

В същото време пистите са зле осветени, което означава, че при кацане, особено в големи градове, се налага да се търси най-тъмното място на земята.

Основно при кацане през нощта пилотите се ориентират по летните прибори, навигационните датчици и датчиците за време. На външната страна на самолета са разположени няколко лампички, които помагат в приземяването.

КЗП припомня размера обезщетение при закъснял или отменен полетПреди празничния сезон


Служителят от авиационната служба по безопасност Саран Удаякумар също разкрива една тайна. Тя е свързана с молбата към пътниците да вдигнат щорите на илюминаторите по време на излитане и кацане.

Оказва се, че това не е незначителна молба. Пътниците са любопитни и обичат да гледат какво се случва навън. По този начин те служат като допълнителни очи за пилотите – ако видят нещо нетипично, те веднага ще алармират за това.


Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Илия Николов
# 0
19:07 | 25 July 2019
Няма нищо общо с истината!!!
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg