Служителите на туристическата агенция AFAT Voyages са уморени от невероятните изисквания на своите клиенти, от липсата на географски знания, от недоразумения. Те си отмъстиха, публикувайки някои от най-паметните бисери, които са чували. Сред тях са тези:

-Клиентка: „Добър ден. Излъгах шефа си тази сутрин. Можете ли да ми издадете документ, че тази сутрин съм била при вас, за да купя билет за влак? Не? Моля ви- трябва ми извинение да не ходя на работа!“.

-Клиент, който изключително държи да пътува с Air France, обяснява причините си: „Не, не, не искам друга компания! Искам само Air France! Това е френска компания и затова бързо ще си получа обезщетението, ако самолетът падне“.

- Клиентка, която не иска да ползва Eurostar, за да се завърне във Великобритания: „Искам да пътувам с вибромасажор!“ (вероятно има предвид хидроплан – малка моторна лодка, която от години не пресича Ламанша).

- Ол инклузивът е едно от големите достижения на туризма наше време. Често му казват накратко само "All in". Много френски клиенти заявяват, че искат да отидат някъде с Алин.

- Част от френските клиенти се затрудняват да обяснят, че искат да пътуват „low cost“. Те заявяват, че искат да пътуват с Холокоста (което на френски се произнася „олокост“)

- Клиент, който ще пътува за Азия: „Чувал съм, че по време на мусоните водата в морето е по-малко солена“.

- Клиент, който пътува за Маракеш, иска стая с изглед към морето.

- Двойка заминава за Сицилия: „Не искам да се окажем на някакъв остров. Предпочитам Сицилия“.

-“Добър ден. Искам самолетен билет за Ница за 25 август. Няма ли? А в края на месец- 31, 32 и 33 август са ми удобни дати.“.