Бисерите на клиентите за една туристическа агенция

4714
Бисерите на клиентите за една туристическа агенция

Служителите на туристическата агенция AFAT Voyages са уморени от невероятните изисквания на своите клиенти, от липсата на географски знания, от недоразумения. Те си отмъстиха, публикувайки някои от най-паметните бисери, които са чували. Сред тях са тези:

-Клиентка: „Добър ден. Излъгах шефа си тази сутрин. Можете ли да ми издадете документ, че тази сутрин съм била при вас, за да купя билет за влак? Не? Моля ви- трябва ми извинение да не ходя на работа!“.

-Клиент, който изключително държи да пътува с Air France, обяснява причините си: „Не, не, не искам друга компания! Искам само Air France! Това е френска компания и затова бързо ще си получа обезщетението, ако самолетът падне“.

- Клиентка, която не иска да ползва Eurostar, за да се завърне във Великобритания: „Искам да пътувам с вибромасажор!“ (вероятно има предвид хидроплан – малка моторна лодка, която от години не пресича Ламанша).

- Ол инклузивът е едно от големите достижения на туризма наше време. Често му казват накратко само "All in". Много френски клиенти заявяват, че искат да отидат някъде с Алин.

- Част от френските клиенти се затрудняват да обяснят, че искат да пътуват „low cost“. Те заявяват, че искат да пътуват с Холокоста (което на френски се произнася „олокост“)

- Клиент, който ще пътува за Азия: „Чувал съм, че по време на мусоните водата в морето е по-малко солена“.

- Клиент, който пътува за Маракеш, иска стая с изглед към морето.

- Двойка заминава за Сицилия: „Не искам да се окажем на някакъв остров. Предпочитам Сицилия“.

-“Добър ден. Искам самолетен билет за Ница за 25 август. Няма ли? А в края на месец- 31, 32 и 33 август са ми удобни дати.“.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

6i9
# 0
17:06 | 14 June 2012
Дрън-дрън, че пляс!
х
# 1
12:06 | 14 June 2012
Смешно, но измислено!
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg