Британски хотел изплаща на клиентите си компенсации за всеки дъждовен ден

1291
Британски хотел изплаща на клиентите си компенсации за всеки дъждовен ден

Британски хотел реши  да изплаща компенсации на своите посетители за всеки дъждовен ден от престоя им, съобщи Би Би Си.

Собственикът на хотел „Арлингтън”, в морския курорт Борнмът, Сара Азел е взела това отчаяно, от гледна точна на бизнеса, решение, заради падналите с 20% посещения  поради лошото време това лято.

Тя обяви, че ще плаща по 10 лири на гостите за всеки ден, през който вали дъжд.

Компенсациите ще са в сила през юли и август.

Тази година месеците април и юни бяха рекордно мокри във Великобритания. Само през първата седмица на юли в Борнмът количеството паднали валежи е равно на месечната норма.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Коментари

Sticky
# 0
05:10 | 3 October 2012
Smart thniikng - a clever way of looking at it.
Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg