Хотели примамват с некоректни снимки в брошурите си

И преди сме показвали разликата между снимките, публикувани в рекламите на хотели, и действителността.
Те прибягват без срам до фотошоп, като използват трикове, за да разкрасяват, да правят басейните и стаите да изглеждат по-големи, да манипулират гледката и др.
От туристическото списание Oyster показват още няколко разлики в снимките на рекламите на хотелите и действителността:
Реклама: Sugar Cane Club в Барбардос
Действителност: Този басейн изглежда доста по-малък
Реклама: The Langham Hotel в Бостън
Действителност: Стаята изглежда много по-малка
Реклама: Country Club Lima Hotel, Перу
Действителност: Басейнът не е толкова луксозен, колкото в рекламата
Реклама: L'Enfant Plaza Hotel, Вашингтон
Действителност: Къде отиде гледката?
Реклама: Mandalay Bay, Лас Вегас
Действителност: Успех с намирането на шезлонг
Тази снимка е стара, но е класика в жанра. Това, което са направили от хотела, не може да се определи като „разкрасяване с фотошоп”, това си е измама:
Реклама: Мандарин Ориентал, Маями
Действителност: без коментар
Вижте още няколко снимки от предишното издание на материала:
Българският бизнес
- Ringier с най-голямата си инвестиция-мажоритарен дял в Sportal Media Group
- Как да спестяваме в злато с месечни вноски?
- Седем идеи за инвестиции през 2021 г.