Кипър ще развива туризма и ще подобрява предлагания туристически продукт по необичаен начин – с усмивки. Това е новата кампания, която започна Кипърската туристическа организация.

Туристите виждат Кипър в твоята усмивка е мотото на кампанията на Кипърската туристическа организация, която започна през летните месеци. Тя е насочена главно към работещите в туристическия отрасъл, в който са заети и много българи на средиземноморския остров.

Основното послание е, че успехът на кипърския туризъм зависи от професионализма на всички в отрасъла и свързаните с него дейности, с които гостите на страната се срещат по време на почивката си тук - сервитьорите в ресторантите, камериерките в хотелите, продавачите в магазините, шофьорите на таксита и други.

Организаторите твърдят, че Кипър има много и различни усмивки – усмивки на удоволствие, щастие, успех, на радост, забавление, гостоприемство, обслужване, и чрез тях тя искат да покажат неговото лице.

Кипърската туристическа организация се надява по този начин да засили усещането за гостоприемство и сред широката публика, сред всички живеещи на острова. Апелът за повече усмивки се разпространява чрез медиите и билбордове по пътищата на островая съобщи БНР.

Туризмът е основният източник на приходи за страната. Неговото развитие чрез подобряване на обслужването и привличането на повече гости е сред приоритетните й цели. Последните данни на кипърската статистика сочат, че през юни на Острова на Афродита са пристигнали почти 330 000 туристи, което е с около 10% повече от същия месец на миналата година.