Една объркана буква причинява грешка за 6400 км.

Зъболекар от Мериленд планирал почивка в Португалия, съчетана с конференция. Възнамерявал да мине през Гранада, Испания, за да види прочутия град Алхамбра и други забележителности.

Случката се разиграва миналия септември.

Той запазил полет с British Airways. Служител на авиокомпанията, обаче, направил грешка и вместо за Гранада, Испания, направил резервация за Гренада на Карибите.

Виж още: Кои са най-евтините авиолонии в Европа?

Едуард Гамсън е направил резервацията по телефона и твърди, че ясно е казал Гранада, Испания.

Електронните билети, които е получил, не съдържали кода на летището, нито дължината на полета, така че той не забелязал грешката.

Той разбрал, че нещо не е наред чак в самолета, 20 минути след прикачването си от Лондон.

Попитал стюардесата защо се отклоняват в другата посока, след като пътуват за Испания.

„Испания? Ние отиваме към Карибите!“ казва учудената стюардеса.

След три дни допълнителни пътувания Гамсън успява да отиде на конференцията в Португалия, но ваканцията му е съсипана.

“Купих билети първа класа, а авиокомпанията не бе никак услужлива,“ казва той.

British Airways му предлагат компенсация от 376 долара за него и приятелката му (с която са летели заедно). Той обаче казва, че загубите от от тази ваканция са за над 34 000 долара. Той е дал компанията под съд, като няма да ползва адвокат, а сам ще се представлява в съда.

„Нямам юридическо образование, аз съм зъболекар, но знам кое е правилно и кое не,“ казва Гамсън пред NBC News.