Най-честите оплаквания в американските хотели

2477
Най-честите оплаквания в американските хотели

Гостите на американските и канадските хотели са най-недоволни от лошо обслужване и опашките пред регистратурата и бюфета.

Това показва изследване на J.D. Power & Associates.

Заради кризата много хотели са съкратили броя на служителите си и са отложили ремонти. В същото време те са увеличили цените си.

Съкращаването на служители води до създаване на опашки пред регистратурата, в бюфетите и до забавяне на рум сървиса.

Един от най-големите проблеми се оказва интернетът.

Клиентите са недоволни от бързината на връзката, от цената и изобщо от факта, че интернетът се плаща.

Най-харесваната верига хотели, според изданието, е Drury Hotels.

Това е семейна верига със 120 хотела.

Ritz-Carlton е номер 1 при луксозните хотели вече 3-та поредна година.

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg

Пазари

% Стойност
  • SOFIX 677.530 1.07%
  • BGREIT 114.050 0.23%
  • BGTR30 544.150 0.55%
  • BGBX40 129.880 0.74%
Ask Bid
  • EUR/USD 1.1957 1.1958
  • GBP/USD 1.3540 1.3541
  • USD/JPY 111.3830 111.3950
  • USD/CHF 0.9590 0.9591
  • USD/CAD 1.2196 1.2198
  • AUD/USD 0.7993 0.7994
  • USD/BGN 1.6355 1.6359
Ask Bid
  • DOW JONES 22272.51 22276.51
  • S&P500 2499.86 2500.36
  • NASDAQ 4705.68 4706.68
  • CAC 40 5223.29 5225.29
  • DAX 12551.36 12553.36
  • FTSE 100 7243.17 7244.67
  • ПЕТРОЛ 50.13 50.19
  • ЗЛАТО 1312.07 1312.57
  • СРЕБРО 17.37 17.40

Видео