Най-честите оплаквания в американските хотели

3264
Най-честите оплаквания в американските хотели

Гостите на американските и канадските хотели са най-недоволни от лошо обслужване и опашките пред регистратурата и бюфета.

Това показва изследване на J.D. Power & Associates.

Заради кризата много хотели са съкратили броя на служителите си и са отложили ремонти. В същото време те са увеличили цените си.


Съкращаването на служители води до създаване на опашки пред регистратурата, в бюфетите и до забавяне на рум сървиса.

Един от най-големите проблеми се оказва интернетът.

Клиентите са недоволни от бързината на връзката, от цената и изобщо от факта, че интернетът се плаща.

Най-харесваната верига хотели, според изданието, е Drury Hotels.

Това е семейна верига със 120 хотела.

Ritz-Carlton е номер 1 при луксозните хотели вече 3-та поредна година.

Българският бизнес

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg