Най-честите оплаквания в американските хотели

Гостите на американските и канадските хотели са най-недоволни от лошо обслужване и опашките пред регистратурата и бюфета.
Това показва изследване на J.D. Power & Associates.
Заради кризата много хотели са съкратили броя на служителите си и са отложили ремонти. В същото време те са увеличили цените си.
Съкращаването на служители води до създаване на опашки пред регистратурата, в бюфетите и до забавяне на рум сървиса.
Един от най-големите проблеми се оказва интернетът.
Клиентите са недоволни от бързината на връзката, от цената и изобщо от факта, че интернетът се плаща.
Най-харесваната верига хотели, според изданието, е Drury Hotels.
Това е семейна верига със 120 хотела.
Ritz-Carlton е номер 1 при луксозните хотели вече 3-та поредна година.
Българският бизнес
- УниКредит Булбанк с награда „Банка на годината в България“ от The Banker
- Григор Димитров е посланик на бранда „ПБ Лични финанси“ на Пощенска банка
- Стартира каузата „Свързва ни доброто: дари за децата и А1 ще удвои сумата“