Най-надценените туристически забележителности

Понякога с добър маркетинг хората успяват да превърнат и най-семплия камък в туристическа забележителност.
От изданието Business Insider посочват някои известни места, които според тях не си заслужават шума около тях:
Стоунхендж
Плаща се такса, но може да се види само отдалеч. Туристите не се допускат до самите камъни, защото масово си чупели парченца за спомен.
Бларни Стоун, Иралдния
Според легендата, ако го целунеш с главата надолу ще бъдеш надарен с разум. Толкова много хора го целуват, че по-скоро можеш да бъдеш надарен с някоя болест, коментира изданието.
Наклонената кула в Пиза
След като се снимаш в задължителната поза, тип „бутам кулата“, се оказва, че няма какво друго да правиш.
Астрономическия часовник в Прага
Да, това е най-старият все още работещ астрономически часовник в света, но с това се изчерпва всичко около него.
Таймс Скуеър, Ню Йорк
Всички, които посещават Ню Йорк, искат да видят площад Таймс Скуеър и може би остават малко разочаровани, защото това е просто една улица, пълна с хора и неонови реклами.
Алеята на славата, Холивуд
Няма какво толкова да се види – просто изсечени имена на тротоара.
Българският бизнес
- Мобилната платформа за пазаруване tbi buy в партньорство с магазини ЗОРА
- Минималистичен дизайн: Системата Planar от Hörmann
- Първа копка на Kenar Residence и AMur Homes на бул. Сливница