За да задържи вниманието на скиорите към зимните ни курорти, България започва нова рекламна кампания, инициирана от туроператорите, които работят на британския и на руския пазар, и от Държавната агенция по туризъм.

Това съобщи председателят на агенцията Анелия Крушкова на най-голямото туристическо изложение за професионалисти, което се провежда в Лондон.

Предвижда се под формата на томбола да бъдат разиграни 1000 безплатни карти за съоръженията в курортите за туристите, които за първи път идват в нашата страна, добави Крушкова.

Очакванията за зимния сезон на най-големите ни туроператори са много по-добри от предварителните прогнози за около 40-процентен спад.

Тенденцията за късни записвания на туристите и очакванията на оферти за последната минута прави прогнозирането наистина трудно, подчертават туроператорите.

Източник: БНР