Държавната агенция по туризъм (ДАТ) получи наградата за “Най-добра туристическа промоция” на 21-вото издание на туристическото изложение KOTFA в Сеул, Корея. Призът се връчва за големия принос на агенцията към развитието на туристическата индустрия с позитивен PR и маркетинг. Това е голямо признание, тъй като тази награда се присъжда на един от 2 826 изложители, посочват от ДАТ.

На изложението България участва за втори пореден път. През тази година то бе посетено от 89 082 посетители, 11 159 от които представляваха туристическия бизнес в Корея. Интересът към страната ни бе много голям. България се свързва основно с киселото мляко, розите, София и футбола. Страната ни предизвика огромен интерес и от страна на корейските медии.

Преди откриването на изложението беше подписан Меморандум за разбирателство между България и Корея в областта на туризма. В рамките на изложението председателят на ДАТ Анелия Крушкова направи презентация за България пред корейски туроператори.

Снимка: БГНЕС