Румъния отделя 75 млн. евро за реклама на туристическия си сектор
Румънското правителство има намерение да отпусне повече от 75 млн. евро за реклама и популяризиране на туристически сектор в страната, пише румънския бизнес портал BusinessStandard.ro.
Планираните финансови средства са част от проект, носещ името “Romanian Tourism Brand”, чиято цел е също така и презентация на по- важните и големи родни компании в рекламния и комуникационен сектор.
Международната рекламна асоциация на Румъния и още някои други големи асоциации и институции в страната имат намерение да предложат на пазара специална рекламна книга с името “Romanian Tourism Brand”.
Основната и цел ще бъде да помага на чужди бизнесмени и организации в сектора за по-лесното им ориентиране и едновременна реклама на възможностите на пазара и перспективите, които той ще предлага в бъдеще време.
Това според редица членове на румънското правителство ще даде възможност на много местните компании и фирми да осъществят контакт с някои от най-големите компании в света, а защо не и съвместна работа за в бъдеще.
Според президента на Рекламната асоциация – Рарес Петрисор, създаването на книгата е една доста голяма инвестиция в бъдещето и ефектите от нея ще започнат да се усещат от всички в най-близко бъдеще.
Възможностите, които стоят пред румънския туризъм за развитие, в бъдеще време са огромни, е всеобщото мнение. За сега обаче секторът се нуждае все още от големи инвестиции и най-вече голяма международна реклама.
Бъдещото рекламиране на туристическия сектор в страната ще се осъществява не само от финансови средства от правителството, но и от много частни лица, имащи интерес в сектора.