Какво е необходимо да притежава най-луксозният хотел в света - 24-каратови iPad-и, частен самолет, услуги на иконом и дори ветеринар за домашните любимци?

Според Антон Перлод, управляващ директор на World Luxury Hotel Awards, истинският лукс се определя от „екип от силно отдадени служители, които са готови да изминат още един километър или да спрат сред нищото, така че да не остане неизпълнена молба“.

Но тъй като луксът може да означава различни неща за различни хора, всяка година The World Luxury Hotel Awards имат нов фокус при избора на победител, пише Forbes.

Пре 2016 г. организацията, която съществува от десет години, обръща внимание на изключителния стил и уникална елегантност и определя Armani Hotel Dubai за победител.

Открит през 2010 г. с десет етажа и 160 стаи, това и е първият хотел на модния дизайнер Джорджо Армани. Той има характерното за Армани внимание към детайлите в грижливо подредените пространства с каменни подове, панели от зебра дърво и специално изработени мебели. Не е изненадващо, че всичко тук е проектирано с вкус.

Armani Hotel Dubai, който е един от двата (другият е в Милано), открит от легендарния дизайнер, дължи привлекателността си и на местоположението си.

Той се намира в Бурж Халифа, най-високата сграда в света, в централната част на Дубай, и предлага удивителни гледки към града, удобен достъп до най-добрите магазини, ресторанти и културни атракции.

Наред с награждаваните ресторанти, луксозен СПА център и редица продукти на Армани, това, което наистина отличава този хотел от останалите, е „топлото обслужване в италиански стил“, отбелязва Марк Кирбай, генерален директор на Armani Hotel Dubai.

Например, всеки гост получава личен лайфстайл мениджър, който се занимава с всичко - от уреждането на грижите за децата, до осигуряването на трудни резервации в най-горещите ресторанти и събития в града.

Като бивш гост на Armani Hotel, Милтън Педраза, генерален директор на Luxury Institute, смята, че една от силните черти на Армани е способността му да създава луксозен стил, който е изключително прост.

„Това е парадоксална концепция, която малцина могат да постигнат. И когато се направи добре, както в случая с Армани, гостите се чувстват глезени и напълно спокойни в същото време“, отбелязва той.

Колкото до тенденциите в луксозните хотели през 2017 г., експертите отбелязват, че ще се търсят добре проектирани пространства, които не са прекомерно пищни. На фона на все по-глобализиращия се свят, успешните хотели залагат на повече местни преживявания, при които гостите могат да получат познания за всяко място.

Честите пътешественици не бива да се учудват, ако открият любимите си храни и напитки от родината им. „Тъй като хотелите искат да улеснят прехода ви от едно място в друго, както физически, така и емоционално, преживяванията в хотелите през 2017 г. ще бъдат съсредоточени както върху задоволяването на любопитството към новото място, така и борбата с носталгията“, отбелязва Педраза.

Снимки: Instagram