Боряна Великова: Перфектната реклама трябва да е ефективна

462
Боряна Великова: Перфектната реклама трябва да е ефективна

Съвсем скоро предстои церемонията по раздаването на годишните награди на Българската асоциация на рекламодателите.

Наградите на БАР са състезание на олимпийски принцип, в което губещи са само тези, които не са подали заявката си за участие навреме, а какво трябва да притежава една компания, за да получи статуетката по време на церемонията, това попитахме Боряна Великова, член на Управителния съвет на БАР и представител на Кока-Кола България - една от компаниите няколкократни носители на приза на BAAwards.

Боряна Великова има близо 20 години професионален опит в областта на маркетинга, продажбите и комуникациите. В момента е част от екипа на Кока-Кола България, където отговаря за категория „Негазирани напитки“.

Ние я попитахме вярва ли в перфектната реклама и защо трябва да побързате да подадете своята заявка за участие в BAAwards.

Ето какво ни отговори Боряна Великова в това ексклузивно видео:

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg