Съвсем скоро предстои церемонията по раздаването на годишните награди на Българската асоциация на рекламодателите, а крайният срок за подаване на номинациите е 8 септември.

Става дума за събитие, което представителите на рекламния и медийния бизнес у нас очакват с особен интерес, а наградите на БАР са състезание на олимпийски принцип, в което губещи са само тези, които не са подали заявката си за участие навреме.

Рекламодатели, комуникационни агенции и студенти и този път ще се състезават в три отделни конкурса BAAwards2019.

В момента е в ход подаването на заявки от рекламодатели и от комуникационни агенции, които тази година за първи път имат и отделен конкурс в надпреварата за бизнес наградите на БАР.

Как се развива конкурсът и какви са правилата, по които съдийските комисии избират победителите? Това попитахме Росен Мисов, изпълнителен директор на БАР.

Росен Мисов е завършил медицина, работи 7 години като клиничен лекар в областта на вътрешните болести, специализира в Ротердам и освен това е едно от най-разпознаваемите имена в рекламния бизнес у нас.

От 2012 г. Българската асоциация на рекламодателите (БАР) го избира за свой изпълнителен директор, а ако говорим за начина му на работа, който е негова запазена марка, можем да кажем само, че Росен Мисов е от хората, които могат да решат и най-заплетените бизнес казуси. Нюх, биха казали някои. И интуиция допълваме ние.

Ето какво ни сподели той за предстоящото издание на BAAwards във видеото: