10 неща, които никога не трябва да правите в LinkedIn

7030
10 неща, които никога не трябва да правите в LinkedIn

Можете да гледате на LinkedIn като на огромна база данни или като на инструмент за проучване за тези, които си търсят работа, както и за тези, които се занимават с бизнес развитие.

LinkedIn определено е и двете неща. Можете също така да гледате на LinkedIn като на онлайн площад, където хората могат да слагат обяви за себе си и за услугите, които предлагат.

Можете също така да гледате на LinkedIn като на нетуръкинг събитие, което се случва онлайн и продължава безкрайно. Когато става въпрос за вашите отношения в LinkedIn в контекста на случващо се в реално време нетуръкинг събитие, бързо ще видите, че има определени нетуъркинг инициативи, които са по-вежливи от други!

Сигурно не ви се иска да ви смятат за груб нетуъркър, така че внимавайте да не прекрачите границите на учтивостта в LinkedIn.

Четете още: Microsoft купува Linkedin за 26.3 млрд. долара

Вижте 10 неща, които никога не трябва да правите в социалната мрежа за бизнес контакти, според Forbes:

1. Никога не трябва да изпращате на някого покана за връзка и в момента, в който той или тя се присъедини към вашата мрежа, да изпратите молба да ви представи на някого, когото познава. Няма по-добър начин да покажете на този човек, че просто го използвате, за да постигнете своята цел.

2. Никога не молете хората, освен ако не са най-близките ви приятели, да рекламират вашите Умения в LinkedIn (в това число не им пишете “Аз рекламирах твоите Умения, сега ти рекламирай моите!”).

3. Не пращайте на някого покана, само за да го питате няколко дни по-късно какви са възможностите за работа в неговата или нейната компания. Те ще ви кажат “Виж на сайта на компанията.” Това може да е първият ви ход.

4. Ако се занимавате с бизнес развитие, не изпращайте на някого покана, просто за да се опитате да му продадете нещо в момента, в който се присъедини към вашата мрежа.

Вижте още: Как компаниите ще използват социалните мрежи през 2016 г.

5. Не използвайте InMail, когато имате общ контакт и бихте могли да помолите вашия общ контакт да ви представи. За какво иначе са представянията?

6. Не трябва да разглеждате списъците с контакти на вашите директни контакти, след което да пишете или да се обадите на даден човек и да му кажете “Еди кой се е наш общ контакт, да поговорим!” Защо просто не помолите „еди кой си“ за представяне?

7. Не отправяйте покани на хора да станат ваши контакти, за да видите имейл адресите им, за да можете да ги добавите към получателите на бюлетина на вашата компания.

8. Когато търсите работа, изчакайте да стигнете до края на процеса, преди да поканите хора, които сте срещнали на интервюта за работа, за да станат ваши контакти в LinkedIn. Ако получите работата, те ще бъдат ваши колеги. Ако не получите работата, можете да изпратите бърз благодарствен имейл, след като процесът е завършил. В този имейл можете да попитате “Мога ли да ви изпратя покана за LinkedIn?”

9. Не приемайте, че всички в мрежата ви от директни контакти умират да бъдат източник на препоръки за вас. Искайте позволение, преди да изпращате бизнес съобщенията си в техните LinkedIn кутии.

10. Накрая, не забравяте, че всеки е претрупан с информация. Списъците със задачи за вършене на всички са дълги. Не подлагайте на изпитание любезността на непознати, почти непознати или обикновени познати в служебната сфера и ще запазите нетуъркинг репутацията си неопетнена!

Подобни статии

Най-четени статии

Facebook Коментари

Добави коментар

Екипът на Profit.bg Ви благодари, че използвате кирилица за вашите коментари.
В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератора на сайта.

Абонирайте се за електронния
информационен бюлетин на Profit.bg